Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2401-2410 зі 3426 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Бєлікова Ю. В. Теоретичні засади розроблення комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування / Ю. В. Бєлікова, Д. О. Фурсова // Topical issues of modern science, society and education : proceedings of iv international scientific and practical conference, 1-3 November 2021. ‒ Kharkiv, 2021. ‒ С. 1043-1048.Бєлікова Ю. В.; Фурсова Д. О.
2019Корпоративна культура та корпоративні медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.
2021Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільстваЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2021Меми і меседжі: як розважальний контент розкриває політичні темиСтаркова Г. В.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.
2019Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламіІванова І. Ю.
2019Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторіІванова І. Б.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2019Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.