Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2431-2440 зі 3426 (час пошуку: 0.065 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Завдання до практичних та семінарських занять з навчальної дисципліни "Основи підприємницької діяльності" для студентів на-пряму підготовки 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" всіх форм навчанняЛукашев С. В.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Сорокина А. С.; Lukashev S. V.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.
2013Практикум та завдання для самостійної роботи з навчальної дисципліни "Економіка видавництв і поліграфічних підприємств" для студентів напряму підготовки 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" всіх форм навчанняЛукашев С. В.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Сорокина А. С.; Lukashev S. V.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.
2014Syllabus of the academic discipline "Basics of Entrepreneurship and Business Culture" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Lepeyko T. I.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.; Лепейко Т. І.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Лепейко Т. И.; Сорокина А. С.
2014Syllabus of the academic discipline "Entrepreneurship and Business Culture" for full-time students of training direction 6.140103 "Tourism"Lepeyko T. I.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.; Лепейко Т. І.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Лепейко Т. И.; Сорокина А. С.
2018Фінансове планування у різних галузях: сутність та оптимізаціяРуденко Г. Р.; Киркач С. М.; Руденко А. Р.; Киркач С. Н.; Rudenko H. R.; Kirkach S. M.
2014Обґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємстваКіпа Д. В.; Кипа Д. В.; Kipa D. V.
2018Організаційно-економічне забезпечення управління інноваціями та інноваційною працеюЧерноіванова Г. С.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.