Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2481-2490 зі 3426 (час пошуку: 0.059 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Управління взаємовідносинами : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.
2012Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємствіРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2017Підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств через підвищення ефективності здійснення їх логістичних процесівРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2013Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Інтернет-маркетинг як складова витрат на маркетинг на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.