Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2491-2500 зі 3426 (час пошуку: 0.081 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Особливості застосування методів управління маркетинговими витратами на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Підходи до визначення витрат на маркетингПритиченко Т. І.; Руденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.; Prytychenko T. I.
2013Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Тенденції прибутковості виробничої діяльності машинобудівних підприємств харківської областіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2017Анализ и оценка рынка экспортируемой научно-технической продукции на примере отдельного предприятияРудыка В. И.; Тимонин А. М.; Верещагина А. В.; Рудика В. І.; Тімонін О. М.; Верещагіна Г. В.; Rudyka V. I.; Timonin O. M.; Vereshchagina H. V.
2017Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРубан В. В.; Ruban V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інформації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.