Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2591-2600 зі 3527 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняКінас І. О.
2021Засади управління збутовою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2021Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандеміїЛаріна К. В.; Баталічева Н. О.
2021Innovative development of the management potential at a modern enterprisePysmak V. O.; Mazhnyk L. O.; Sigaieva T.
2021Enterprise efficiency managementVeretennykova H. A.; Yukhimenko B. A.
2021Сurrent trends in commodity market developmentSigaieva T.
2021Взаємозв’язок конкурентоспроможності людських ресурсів та підприємств як один з напрямків стратегічного планування діяльності підприємства на ринку праціГеращенко І. М.
2021Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовахНебилиця О. А.; Шумакова Я. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2021Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності логістичних систем у сучасних умовахМельникова К. В.