Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2691-2700 зі 3527 (час пошуку: 0.013 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Проблемы социальной ответственности субъектов хозяйствования и их рекламной деятельностиОрлов П. А.; Orlov P. A.
2016Обоснование механизма поощрения за инновационные разработкиОмелаенко Н. Н.; Омелаєнко Н. М.; Omelayenko N. M.
2017Важнейшие факторы масштабного повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга для эффективного социально-экономического развития странОрлов П. А.; Orlov P. A.
2020Consulting company’s key performance indicators analysisGruzina I. A.; Poliukhovych M. V.
2017Пропозиції до обґрунтування заходів з покращення інформаційного контенту рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Інструменти рекламної стратегії промислових підприємствПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Планування інноваційної діяльності підприємстваПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Сутність та методи планування діяльності підприємстваПоклонська Л. С.; Геращенко І. М.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2021Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2013Практичні завдання, виробничі ситуації та ділові ігри з навчальної дисципліни "Управління персоналом" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПотьомкін С. К.; Кір’ян І. С.; Козлова І. М.; Яндола К. О.; Потемкин С. К.; Кирьян И. С.; Козлова И. Н.; Яндола К. А.; Potiomkin S. K.; Kiryan I. S.; Kozlova I. M.; Yandola K. O.