Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2711-2720 зі 3426 (час пошуку: 0.035 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Социальная ответственность некоторых субъектов финансовых рынков в США и странах ЕС: состояние и тенденцииОрлов П. А.; Orlov P. A.
2014Проблемы социальной ответственности субъектов хозяйствования и их рекламной деятельностиОрлов П. А.; Orlov P. A.
2016Обоснование механизма поощрения за инновационные разработкиОмелаенко Н. Н.; Омелаєнко Н. М.; Omelayenko N. M.
2017Важнейшие факторы масштабного повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга для эффективного социально-экономического развития странОрлов П. А.; Orlov P. A.
2020Consulting company’s key performance indicators analysisGruzina I. A.; Poliukhovych M. V.
2017Пропозиції до обґрунтування заходів з покращення інформаційного контенту рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Інструменти рекламної стратегії промислових підприємствПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Планування інноваційної діяльності підприємстваПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Сутність та методи планування діяльності підприємстваПоклонська Л. С.; Геращенко І. М.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2021Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.