Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2901-2910 зі 3426 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2021Роль інфлюенсерів в управлінні комунікаційним процесомСорокіна Г. В.; Зінкевич А. І.
2021Щоб перейти на українську, нею треба говорити. Як проєкт «БайкиХАБ» допомагає харків’янам вивчати мовуСтаркова Г. В.
2021Kharkiv MeetDocs 2021: що дивитися на фестиваліСтаркова Г. В.
2021Де українцям шукати національну ідентичністьСтаркова Г. В.
2021Involvement of language competencies of bilingual students during the study of foreign languages in higher education institutionsLysytska O.; Pochapska O.; Prosianyk O. P.; Suprun V.; Chastnyk O.
2021Категорія «зміни» у науковій концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
202130 історій, розказаних біля вогнища, або Як художники малюють байкиСтаркова Г. В.
2021Cтартує культурно-освітній проєкт «БайкиХАБ»Старкова Г. В.