Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2911-2920 зі 3426 (час пошуку: 0.062 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Аналіз співробітників компанії як носіїв корпоративної культуриАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2018Фактори впливу на ринкову вартість людського капіталуЗима О. Г.; Афанасьєва О. М.; Кошарна В. В.
2018Дослідження напрямів впливу інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації та глобалізаційних процесівАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2021Визначення сутності поняття «організаційна трансформація» підприємствКазьмін І. О.
2018Наукова концепція Ф. де Соссюра у світлі нових автографічних матеріалівПросяник О. П.
2015Концептуальні основи управління емоціямиБєлікова Ю. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.