Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2921-2930 зі 3527 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Етапи формування медіастратегії в соціальних мережахАлександренко Д. Є.; Ларіна К. В.
2023Еволюція розвитку наукових підходів до створення компетентної організаціїГрузіна І. А.
2024Guidelines for the training course "Enterprise Management Automation" for Bachelor' s (first) degree students of special i ty 073 "Management" of the study programme "Business Administration"Havrylchenko O.; Pererva I.
2024Risk Management. Practicum for Master's (second) degree higher education applicants of speciality 073 "Management", educational program "Business Administration"Blyznyuk T.; Sobakar M.
2024Роль соціальних мереж у цифровій журналістиціКоваленко А. Ю.
2024Вплив соціальних мереж на еволюцію цифрової журналістикиТкаченко К. А.
2025Формування стратегій життєдіяльності підприємств з урахуванням особливостей моделі економіки враженьЯстремська О. О.
2025Digital transformation of creative industries: challenges, opportunities and the role of digital toolsPererva I. M.; Mazorenko O. V.
2018Importance of the enterprise’s brand and image for implementation of its activityIastremska O.; Iastremska O.; Sigaieva T.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Рекламний менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняБєлікова Н. В.; Писаренко Г. О.; Беликова Н. В.; Писаренко Г. А.; Bielikova N. V.; Pisarenko G. O.