Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2981-2990 зі 3426 (час пошуку: 0.023 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Реклама та PR в маркетинговій діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняЛисиця Н. М.
2024Інтернет-маркетингові стратегії як драйвер економічного зростання підприємствРодіонов С.
2024Менеджмент. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняЯстремська О. М.; Козлова І. М.
2024Соціальні мережі як інструмент для просування друкованих ЗМІТкаченко К. А.
2024Basics of Scientific and Analytical Research. Guidelines to writing a term paper for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 "Management", educational program "Logistics"Martynenko M.; Lytovchenko І.
2024Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2024Маркетингова товарна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2024Роль державної підтримки в антикризовому управлінні підприємствами післявоєнної УкраїниДругова О. С.; Кіриченко С. В.; Павлій К. В.
2024Соціальне підприємництво: шлях до сталого розвитку бізнесу та суспільстваДругова О. С.
2024Лідерство 21 століття: чому soft skills важливіші за технічні знанняДругова О. С.; Мосумова А. К.