Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 311-320 зі 3426 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) levelSigaieva T. E.; Сігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.
2019Foresight-technology in the system of logistics management of the enterpriseAvramenko O. V.; Авраменко О. В.; Авраменко Е. В.
2019Вибір марочної політики сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2019Ділова репутація та імідж організації та брендуПоклонська Л. С.
2019Вплив репутації на діяльність кампаніїПоклонська Л. С.
2019Трудова міграція крізь призму ціннісних суджень працівникаМерхо О.
2018Social and marketing aspects of transformation processes in ukraine in conditions of european integrationMartynenko M. V.; Gerasimov O. K.; Iastremska O. O.
2019Еволюція підходів до визначення сутності економічної поведінки суб’єктів господарюванняКозлова І. М.
2019Діагностика кар’єрної компетентності персоналуМартиненко М. В.; Гронь О. В.
2018Товарна інноваційна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.