Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3151-3160 зі 3426 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for UkraineBoiko N.
2024Методичні підходи до оцінювання вартості брендуПасько М. І.; Бондаренко А. О.
2024Бренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку¬Калюга Л. О.; Афанасьєва О. М.
2024Гендерні особливості міжособистісної взаємодії в організаціїАфанасьєва Н.; Богдан Ж.; Ушакова І.
2024Formulating alternative approaches to stress management by understanding its effects on psychological and physiological well-beingStetsenko A.; Ushakova I.; Kohut Y.; Drok V.; Huz N.
2023Development of Staff of Innovative Enterprises in the Context of DigitalizationMazhnyk L. O.; Lytovchenko I. V.; Shevchenko S. О.
2023Особливості цифрових інновацій у соціальному підприємництві під час війниМажник Л. О.
2023Creative economy: opportunities for rebuilding UkraineLytovchenko Y. V.; Tomakh V. V.
2024Завдання стратегічного, тактичного та оперативного рівнів медіапланування діяльності підприємства в умовах військового часуМажник Л. О.; Потрашков А. О.
2023Галузеві особливості формування маркетингової стратегії розвитку діяльності підприємствМажник Л. О.; Єльчищев О. О.