Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3181-3190 зі 3426 (час пошуку: 0.094 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Детермінанти конкурентоспроможності ЗВО в інформаційному маркетингуЛисиця Н. М.
2024Підходи до формування комунікаційної політики на засадах репутаційного маркетингуБойко Н. О.; Мірзоєв Джавід Ширзад огли; Мартиненко А. О.
2024Стратегічне управління ризиками у глобальних ланцюгах постачання в умовах нестабільного середовищаДемченко Г. В.
2024Вплив візуального контенту на сприйняття новинМарченко М. М.; Афанасьєва О. М.
2022Peculiarities of application of internet promotion tools in the b2b marketBoiko N.
2024Соціальні медіа як інструмент цифрового маркетингу: дослідження сучасних тенденцій та підходівКабанова О. О.; Єремєєва А. С.; Ус М. І.
2024Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологійКабанова О. О.; Ус М. І.; Єремєєва А. С.
2024Еволюція HR-маркетингу та його сучасні інструментиУс М.
2019Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльностіУс М. І.
2024The role of entrepreneurial leadership in securing the enterprise success in conditions of uncertaintyKotlyk A. V.; Liu Lin; Liu Yantao