Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3601-3608 зі 3608 (час пошуку: 0.017 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Концептуальна модель прийняття управлінських рішень на основі фрактального управління і теорії хаосуПасько М. І.
2025Використання архетипів для формування емоційних комунікацій брендів в умовах економіки враженьЛаріна К. В.
2025Формування стратегії просування дистриб’ютора GP Batteries на українському ринкуЛаріна К. В.; Сидоренко Д. Б.
2025Розвиток фармацевтичного ринку України в умовах воєнних викликів та євроінтеграційних процесівКозлова І. М.
2025Planning of business processes of the enterprise within the framework of sustainable developmentTomakh V.
2025Маржинальний прибуток як критерій формування системи мотивації менеджерів з продажівВелика О. Ю.
2025Формування збутової політики підприємства в сучасних умовахПасько М. І.
2025Social and communication support of the organization: theoretical foundations, approaches and strategic importance in the context of digital transformationBorysenko D.; Wang Honghai