Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 491-500 зі 3531 (час пошуку: 0.026 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Відображення рівня розвитку корпоративної соціальної відповідальності в нефінансовій звітностіВасилик С. К.; Vasylyk S. K.
2014Методичні рекомендації до самостійного вивчення навчальної дисципліни "Менеджмент якості та сертифікація продукції" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійВишньова Д. В.
2019Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугТроян Н. Р.
2019Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послугКожемякіна А. Д.
2006Емісійне фінансування інноваційної діяльності підприємстваЛепейко Т. І.; Мангольд О. В.; Лепейко Т. И.; Мангольд А. В.; Lepeyko T. I.; Mangold O. V.
2014Інвестиції: сучасне розуміння та класифікаціяЯстремська О. М.; Яблонська-Агу Н. Л.; Ястремская Е. Н.; Яблонская-Агу Н. Л.; Iastremska O. M.; Yablonska-Agu N. L.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2007Вплив середовища підприємства на інноваційну діяльність підприємстваЛепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.
2005Фондовий ринок як важливий фактор інвестуванняНечипорук О. В.; Нечипорук А. В.; Nechyporuk O. V.