Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 501-510 зі 3426 (час пошуку: 0.03 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2020Удосконалення методiв антикризового менеджменту в умовах сучасних iнформацiйних технологiйСамойленко В. В.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Формування та розвиток системи управління персоналом на сучасному підприємствіПасько М. І.; Самойленко В. В.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2020Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесуЛаріна К. В.
2020Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємстваСігаєва Т. Є.; Остріков В. О.
2020Особливості формування маркетингової стратегії підприємстваВелика О. Ю.
2019Особливості управління розвитком персоналу у ІТ-сферіВелика О. Ю.; Золотухіна Л. М.
2019Аналіз сучасних інвестиційних процесів в УкраїніКозлова І. М.