Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 611-620 зі 3426 (час пошуку: 0.029 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Оптимізація транспортно-логістичної діяльності підприємстваВерещагіна Г. В.; Сушко К. В.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняМироненко І. І.; Селезньова К. В.
2019Економіка підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Веретенникова Г. Б.
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2020Адміністративний менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняВелика О. Ю.; Костіна О. М.
2020Корпоративне управління. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняВелика О. Ю.
2018Організація та інформаційне забезпечення управлінської діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 125 "Кібербезпека" першого (бакалаврського) рівняМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2018Інноваційний та інвестиційний менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняВерещагіна Г. В.; Верещагина А. В.; Vereshchagina G.