Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 621-630 зі 3531 (час пошуку: 0.024 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Загальне управління: принципи та процеси" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняТретьяк О. П.; Сідоренко В. В.; Третьяк Е. П.; Сидоренко В. В.; Tretiak O. P.; Sidorenko V. V.
2014Формування групи показників для діагностики системи маркетингу підприємстваКоюда В. О.; Мазко Т. І.; Коюда В. А.; Мазко Т. И.; Koiuda V. O.; Mazko T. I.
2013Методичний підхід до оцінки антикризової стійкості підприємстваКоюда В. О.; Костіна О. М.; Коюда В. А.; Костина О. Н.; Koiuda V. O.; Kostina O. M.
2013Основні показники стратегічного управління конкурентоспроможністю та впровадженням інновацій на підприємствахАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Финансы, деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияВеликая Е. Ю.; Велика О. Ю.; Velyka O.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Впровадження інновацій у логістичну діяльність вітчизняних підприємств як фактор підвищення конкурентоспроможностіШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняМироненко І. І.; Селезньова К. В.
2014Організаційно-методичні аспекти управління інноваційним розвитком підприємстваКоюда В. О.; Осикова А. М.; Коюда В. А.; Осикова А. М.; Koiuda V. O.; Osykova A. M.