Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 641-650 зі 3426 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2019Вирівняний графік, як інструмент підвищення якості операційного менеджменту промислового підприємстваДемченко Г. В.; Захаров В. А.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.; Zakharov V. A.
2020Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2020Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2020Розвиток вищої освіти в Україні: аспекти менеджменту та маркетингуПономаренко В. С.
2018Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Логістика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняКолодізєва Т. О.
2020Інфраструктура товарного ринку, товарознавство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняСігаєва Т. Є.
2020Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Управління іміджем підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.