Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 671-680 зі 3426 (час пошуку: 0.025 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Управління інтелектуальними активамиБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2011Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингуБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2021How Covid-19 pandemic boosts the European and Ukrainian electronic commerceMazorenko O. V.
2017Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМажник Л. О.; Демченко Г. В.; Мажник Л. А.; Демченко А. В.; Mazhnyk L. O.; Demchenko G. V.
2017Застосування апарату нечіткої логіки у формуванні комплексної оцінки організаційного забезпечення активізації інноваційної діяльностіДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2018Аналіз сучасних тенденцій логістичного аутсорсингу в УкраїніДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Загальні аспекти вибору показників оцінки інноваційної активності промислових підприємствДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Foresight as a system of future prediction methodsDemchenko G. V.; Ignatenko L. O.; Демченко Г. В.; Ігнатенко Л. О.; Демченко А. В.; Игнатенко Л. А.
2018Активізація інноваційної діяльності підприємствЯстремська О. М.; Демченко Г. В.; Ястремская Е. Н.; Демченко А. В.; Yastremskaya O. M.; Demchenko G. V.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.