Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 691-700 зі 3426 (час пошуку: 0.093 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2021Особливості організаційних змін на підприємствіВелика О. Ю.; Рибак А. А.
2021Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємстваПасько М. І.
2016Позиціонування україни за міжнародними глобальними індексами та менеджмент інноваційного типуМаціканич І. М.; Мациканыч И. Н.; Matsikanych I. M.
2020Немонетарна мотивація персоналу в кризових умовахМельник А. О.
2018FinanceLepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.; Myronova O. M.; Лепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Миронова О. М.; Лепейко Т. И.; Близнюк Т. П.; Миронова О. Н.
2018Роль системи оцінки персоналу в покращенні інноваційної діяльності компаніїГеращенко І. М.; Андрущенко О. В.; Базаров Т. М.; Геращенко И. Н.; Андрущенко А. В.; Базаров Т. М.; Herashchenko I. M.; Andrushchenko A. V.; Bazarov T. М.
2014Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банкамиБихова О. М.; Быхова Е. М.; Bykhova O. M.
2020Методи оцінки та аналізу організаційної культуриБаркова К. А.
2015Ілюстративний матеріал з навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Олійник Т. В.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Олейник Т. В.; Pritychenko T. I.; Bykhova O. M.; Oliinyk T. V.