Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 791-800 зі 3426 (час пошуку: 0.074 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2015Методичні рекомендації до міждисциплінарного тренінгу "Розробка логістичної стратегії для інноваційного продукту" для студентів спеціальності 8.03060107 "Логістика" денної форми навчанняКолодізєва Т. О.; Колодизева Т. А.; Kolodizieva T. O.
2015Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural developmentAldokhina N. I.; Komarist O. I.; Danilenko V.; Алдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Даниленко В.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.
2020Когнітивне моделювання інфляційних процесів в УкраїніГолофаєва І. П.; Авраменко О. В.
2020Управління збутовою діяльністю на підприємстві в умовах сьогоденняКолісник О. В.; Авраменко О. В.
2020Організація складської діяльності на підприємствіЗінов’єва О. В.; Авраменко О. В.
2020Операційні пріоритети як інструмент підвищення якості операційного менеджментуЗахаров В. А.
2020Складові ефективного управління операційним менеджментом промислового підприємстваЗахаров В. А.; Демченко Г. В.
2021Принципи кадрової політики та проблеми її формуванняНікітіна І. В.; Козлова І. М.
2020Управління людськими ресурсами: методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняСамойленко В. В.; Сігаєва Т. Є.