Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 821-830 зі 3531 (час пошуку: 0.03 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньої програми «Фінанси і кредит» першого (бакалаврського) рівняКривобок К. В.; Нечипорук О. В.; Мельник А. О.
2016Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринкахЖосан Г. В.; Трухачова К. В.; Зима О. Г.
2016Syllabus of the academic discipline "Administrative Management" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Myronova O. M.; Kanova O. A.; Миронова О. М.; Канова О. А.; Миронова О. Н.; Канова А. А.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Стандартизація і сертифікація продукції та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2016Syllabus of the academic discipline "Public Administration" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Myronova O. M.; Mazorenko O. V.; Kanova O. A.; Миронова О. М.; Мазоренко О. В.; Канова О. А.; Миронова О. Н.; Мазоренко О. В.; Канова А. А.
2016Syllabus of the academic discipline "Management of Innovations" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Mazorenko O. V.; Sorokina A. S.; Мазоренко О. В.; Сорокіна А. С.; Мазоренко О. В.; Сорокина А. С.
2016The Generation Theory: a Cross-Cultural ApproachUeberwimmer M.; Blyznyuk T. P.; Уебервіммер М.; Близнюк Т. П.; Уебервиммер М.
2015Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльностіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические указания к их выполнению по учебной дисциплине "Управление затратами и прибылью" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПритыченко Т. И.; Лях И. С.; Притиченко Т. І.; Лях І. С.; Prytychenko T. I.; Liakh I. S.
2016Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса: состояние и основные факторы повышенияОрлов П. А.; Орлов П. А.