Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 951-960 зі 3531 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Краудсорсінг: сутність, види, принципи та інструменти застосуванняМайстренко О. В.; Maystrenko O. V.
2017Особливості професійної культури викладачів університету: ціннісний підхідБлизнюк Т. П.; Blyznyuk T. P.
2017Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємствГрузіна І. А.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.
2017Управление персоналом: развитие творческого потенциала сотрудниковГрузина И. А.; Соломка Д. О.; Грузіна І. А.; Gruzina I. A.; Solomka D. O.
2017Маркетинг послуг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняАлдохіна Н. І.; Алдохина Н. И.; Aldokhina N. I.
2017Маркетинг промислового підприємства : контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Щетинін В. М.; Гронь А. В.; Щетинин В. М.; Gron O. V.; Shchetinin V. M.
2017Comparative characteristics of basic values of Ukrainian generations X and YBlyznyuk T. P.; Близнюк Т. П.
2017Определение экономических тенденций и перспектив развития МонголииГаваагийн Б.; Гаваагійн Б.; Gavaa B.
2016Иллюстрационный материал по учебной дисциплине "Финансы, деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияВеликая Е. Ю.; Велика О. Ю.; Velyka O.
2017Управління взаємовідносинами : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.