Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 981-990 зі 3531 (час пошуку: 0.017 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Характеристика та наповнюваність бізнес-процесів як бази ефективного використання потенціалу підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.
2018Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризмуЗима О. Г.; Голуб М. О.
2020Новели правового регулювання використання заохочувальних заходів для мотивації праціАндрійченко Ж. О.
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко О. В.
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2017Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2017Антропоцентризм як філософсько-методологічна основа концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2020Інноваційна стратегія як елемент забезпечення управління інноваціною складовою підприємстваЧерноіванова Г. С.
2010Соціальна інформація, як знання про стан соціальної системиМайстренко О. В.; Maystrenko O. V.