Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми promotion
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 12 із 12
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2013
BRAND TRACKING TECHNOLOGIES
Yukhymenko O.
2018
Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"
Sushchenko O. A.
;
Naumik-Gladka K. G.
;
Aldoshyna M. V.
;
Сущенко О. А.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Алдошина М. В.
;
Сущенко Е. А.
;
Наумик-Гладкая Е. Г.
;
Алдошина М. В.
2024
Marketing in the banking sector : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level
Boiko N.
2012
WAYS OF JOB MOTIVATION
Tsubera K.
2015
Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Гриценко В. І.
;
Гриценко В. И.
;
Gritsenko V. I.
2018
Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня
Алдошина М. В.
;
Aldoshyna M. V.
2015
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Прохорова Т. П.
;
Гронь А. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
2015
Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Онегіна К. Д.
;
Онегина Е. Д.
;
Oneginа K.
2018
Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарювання
Кінас І. О.
;
Кинас И. А.
;
Kinas I. O.
2016
Проблеми державної підтримки розвитку експортної сфери України
Бестужева С. В.
;
Бестужева С. В.
;
Bestuzheva S. V.
2014
Формування комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
Головко А. В.
;
Golovko A. V.
2012
Формування маркетингової стратегії просування банківських продуктів
Котелевська Ю. В.
;
Котелевская Ю. В.
;
Kotelevska Y. V.