Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Автори Пасько М. І.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 56
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
Бізнес-процеси сучасного промислового підприємства
Коюда В. О.
;
Пасько М. І.
;
Коюда В. А.
;
Пасько М. И.
;
Koiuda V. O.
;
Pasko M. I.
2019
Вибір марочної політики сучасного підприємства
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2023
Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2022
Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2017
Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2020
Джерела формування конкурентних переваг підприємства
Пасько М. І.
;
Серікова О. М.
2020
Економіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Пасько М. І.
2024
Забезпечення конкурентної стійкості підприємства в умовах воєнного стану
Пасько М. І.
;
Кретов Я. О.
2016
Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчання
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2021
Засади управління збутовою діяльністю підприємства
Пасько М. І.
2025
Засади управління конкурентною стійкістю підприємства в умовах воєнного стану
Пасько М. І.
2020
Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства
Пасько М. І.
2022
Комплексний тренінг. Методичні рекомендації до проведення для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
;
Велика О. Ю.
;
Небилиця О. А.
2019
Комунікативний менеджмент : робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2023
Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2023
Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2023
Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Пасько М. І.
2022
Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємства
Пасько М. І.
;
Соломка А. К.
2019
Маркетинг як базова функція управління підприємством
Пасько М. І.
2021
Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.