Методичні матеріали (М) : [231] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 121 до 140 з 231
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Ведення ділових переговорів в маркетингу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2018Маркетинг-менеджмент у сфері послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Рожко В. І.
2020Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Управління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2019Товарна інноваційна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.
2019Маркетингова товарна політика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняМироненко І. І.; Селезньова К. В.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2018Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.
2019Соціально відповідальний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Дзеніс В. О.
2019Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Основи підприємництва: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2019Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняІванова О. Ю.
2019Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2019Економічна нормативна база підприємства: практичні завдання та методичні рекомендації для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2018Маркетингова товарна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 121 до 140 з 231