Методичні матеріали (М) : [231] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 231
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Товарна інноваційна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2019Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2019Маркетинг промислового підприємства: методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Гронь А. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Gron O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2019Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Щетинін В. М.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Щетинин В. М.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.; Shchetinin V. M.
2019Conducting Business negotiations: a work program for students of all the specialties of the first (bachelor) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2018Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2017Менеджмент у сфері послуг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2018Економіка підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2019Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Prytychenko T. I.; Us M. I.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2019Економічна нормативна база підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2017Стратегічний маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2017Стандартизація і сертифікація товарів і послуг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2017Управління взаємовідносинами : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняМироненко І. І.; Ус М. І.; Мироненко И. И.; Ус М. И.; Myronenko I. I.; Us M. I.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko O. V.; Rozhko V. I.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 231