Статті (М) : [209] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 209 з 209
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємствіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2011Визначення сутності та ролі економічної безпеки у соціально-економічному розвитку суб’єктів господарюванняБорисенко М. А.; Краснощокова Ю. В.; Borysenkо М. A.; Krasnoschokova Y. V.
2011Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингуБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2011Управління інтелектуальними активамиБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2008Визначення інвестиційної привабливості промислових підприємствЯстремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Ястремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2009Стратегическое управление взаимодействием предприятия с внешней средой в процессе инвестированияКуликов П. М.; Сигаева Т. Е.; Куліков П. М.; Сігаєва Т. Є.; Kulikov P. M.; Sigaieva T. E.
2009Привлекательность бизнес-предложений инвестиционных проектов: количественная оценкаЯстремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Ястремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2008Задоволення потреб інвестора як основа активізації інвестиційної діяльності підприємстваСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2008Реклама в процесі стратегічного управління інвестуванням підприємствСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 201 до 209 з 209