Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorПтащенко Е. В.-
dc.contributor.authorPtashchenko O. V.-
dc.date.accessioned2017-05-23T12:15:01Z-
dc.date.available2017-05-23T12:15:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Інструменти інноваційного маркетингу в навчальному процесі / О. В. Птащенко // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. – Х.: ФОП Панов А.М., 2017. – С. 367-370.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16244-
dc.description.abstractЗміни в сучасному житті вимагають і змін у підходах до сучасної освіти. У навчальному процесі важливо перетворити аудиторію пасивних слухачів у активних учасників заняття. Активні форми навчання будуються на інтерактивних формах навчання. Інтерактивні методи навчання є на сьогодні дієвим способом організації навчального процесу та взаємодії між студентом та викладачем в будь якому освітньому закладі.en_US
dc.description.abstractИзменения в современной жизни требуют и изменений в подходах к современному образованию. В учебном процессе важно превратить аудиторию пассивных слушателей в активных участников занятия. Активные формы обучения строятся на интерактивных формах обучения. Интерактивные методы обучения является сегодня действенным способом организации учебного процесса и взаимодействия между студентом и преподавателем в любом образовательном учреждении.en_US
dc.description.abstractChanges in modern life require changes in approaches to modern education. In the educational process it is important to turn the audience of passive listeners into active participants in the class. Active forms of training are built on interactive forms of education. Interactive methods of teaching are today an effective way of organizing the learning process and interaction between the student and the teacher in any educational institution.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФОП Панов А.М.en_US
dc.subjectінноваційний маркетингen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.subjectмаркетинг освітніх послугen_US
dc.subjectинновационный маркетингen_US
dc.subjectобразовательные технологииen_US
dc.subjectмаркетинг образовательных услугen_US
dc.subjectinnovative marketingen_US
dc.subjecteducational technologiesen_US
dc.subjectmarketing of educational servicesen_US
dc.titleІнструменти інноваційного маркетингу в навчальному процесіen_US
dc.title.alternativeИнструменты инновационного маркетинга в учебном процессеen_US
dc.title.alternativeInnovative Marketing Tools in the Educational Process.en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.589:001.895en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко_Стаття2.pdf388,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.