Статті (М) : [226] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 226
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Оптимізація вартості логістичних витрат експорту зернових та олійних культур в Україні в умовах війниШиян Д. В.; Івашків І. М.
2025Зміна елеваторних потужностей в Україні в умовах повномасштабної війни як логістичного ланцюга «поле-елеватор-порт»Шиян Д. В.; Івашків І. М.
2025Економічна ефективність запровадження ресурсозберігаючих технологій при виробництві сільськогосподарських культурШиян Д. В.
2025Матеріальне стимулювання працівників як чинник підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств в умовах воєнного стануШиян Д. В.; Севрюкова Є. О.
2025Територіальні диспропорції у формуванні людського капіталу в УкраїніШиян Д.; Севрюкова Є.
2025Ефективність виробництва та мотивація персоналу взаємозв’язок та протиріччяШиян Д. В.; Ульянченко Н. В.
2025Цифрова трансформація маркетингових комунікацій як чинник стійкості бізнесу в умовах кризових явищУс М.
2025Удосконалення стратегії інтернет-маркетингу підприємств сфери послуг в умовах цифрової трансформаціїУс М.
2025Інтеграція HR-маркетингу та системи маркетингових комунікацій у процесі релокації підприємства: організаційно-аналітичний підхідУс М.
2025STEEP+S-аналіз як інструмент маркетингу взаємодії закладів вищої освіти зі стейкхолдерами в умовах цифровізаціїКононова Н. В.; Ус М. І.
2025Marketing communications and analytical technologies for higher education resilienceUs M.
2025Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективиНебилиця О. А.
2025Peculiarities of contemporary value-oriented marketingLysytsia N. M.
2025Маркетингова дистанційна робота на релокованих підприємствах: виклики та перспективиНебилиця О.
2025Реклама та PR як інструменти впливу у маркетингу креативних індустрійЛисиця Н.
2025Вплив цифрових маркетингових стратегій на формування лояльності споживачів у B2C-секторіЛисиця Н. М.
2025Етичні виклики таргетованої реклами в умовах тотальної цифрової ідентифікаціїРейкін В. С.; Лисиця Н. М.; Чернявська О. В.
2025Трансформація маркетингової збутової політики підприємств в умовах цифровізації та зміни споживчих пріоритетів: досвід українських компаній у 2022–2025 рокахНебилиця О.
2024Особливостей збутової політики сучасного бізнесу в умовах війниНебилиця О. А.
2025Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства стратегічної галузіКотельникова Ю. М; Бабенко Є. М.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 226