Статті (М) : [209] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 40 з 209
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетинг взаємовідносин як стимул сталої діяльності ЗВОЛисиця Н. М.
2024Інтернет-маркетингові стратегії як драйвер економічного зростання підприємствРодіонов С.
2024Digitalization and its Impact on the Development of Contemporary Marketing StrategiesKobets D.; Тerentieva N.; Shkvyria N.; Lysytsia N.; Siemak I.
2023Художньо-стильовий репертуар (стайлінг) у дизайні освітніх сайтів і порталівКурцева О.
2023Виражальні засоби у композиційній структурі освітнього інтернет-ресурсуКурцева О.
2023Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємстваВовк В. А.; Гаврильченко О. В.; Черкаський О. Ю.
2024Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесуНебилиця О. А.
2024Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2023Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможністьХолодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2024Intersecting Territorial Development, Spatial Planning, and Marketing: A Multidisciplinary Exploration of Post-Conflict UkraineZavalniy O.; Vishnevsky D.; Giuseppe T. Cirella; Uhodnikova O.; Kholodnyi H.; Gordiienko S.
2023Інтегровані дизайн рішення в сучасному механізмі товарної інноваційної політикиХолодний Г. О.
2023Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингуХолодний Г. О.
2023Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуУс М.І.
2023Theoretical Basis of Relationship Marketing of Ukrainian Higher Education InstitutionsPanchuk A.; Kononova N.
2024Teaching and Learning amid War Crisis: Perceptions of Ukrainian Academic Staff and Students on Online EducationKononova N.; Berbyuk-Lindström N.; Panchuk A.
2023Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війниРодіонов С. О.
2023Implementation of modern marketing tools in entrepreneurial activityShtal T.; Ptashchenko O.; Rodionov S.; Kurtsev O.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.
2023Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингуНебилиця О. А.; Норіна С. О.
2023The influence of cultural factors on the reidentification of Ukrainian refugeesByelikova Y.; Lysytsia N.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 21 до 40 з 209