Статті (М) : [209] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 41 до 60 з 209
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Using artificial intelligence in internet marketingKotelnikova Iu.
2023Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періодіКотельникова Ю. М.; Дідик Д. О.; Хороших В. В.; Дубовик Н. А.
2023Стратегії ведення ділових переговорів в українському бізнес-середовищіЛисиця Н. М.; Ястремська О. О.; Вдовічена О. Г.
2023Social Media Marketing as a tool for promoting services and goods on the internetIastremska O.; Feshchur I.; Lysytsia N.; Martynenko M.; Losheniuk O.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингуРодіонов С. О.
2022Features of the formation and development of the energy saving marketZuma O. G.; Rodionov S. O.
2023Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2022Теоретичні положення дослідження та розпізнавання «пасток відсталості» в економіці країниБєлікова Н. В.
2023Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки УкраїниБєлікова Н. В.
2023Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періодуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2022The development of professionally important qualities as a result of various activities: Learning, sport, and labour marketShmatkov D.; Bielikova N.; Brytan Yu.; Sánchez Zafra M.
2022Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес- процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринківЗавгородня Т. П.; Костюк В. А.; Холодний Г. О.; Скрипник В. В.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N.; Byelikova Yu.; Martynenko M.; Prytychenko T.
2022Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance LearningLysytsia N.; Byelikova Yu.
2022Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструментиРодіонов С. О.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 41 до 60 з 209