Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37760
Назва: Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективи
Автори: Небилиця О. А.
Теми: маркетингові комунікації
диджиталізація
освітній процес
цифрові інструменти
бренд освітнього закладу
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Небилиця О. А. Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективи / О. А. Небилиця // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. - № 3. - 2025. - С. 256-259.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено роль маркетингових комунікацій в умовах диджиталізації освіти, окреслено основні виклики та перспективи їх застосування, визначено сучасні цифрові інструменти, що формують бренд та конкурентоспроможність освітніх закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37760
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
к_Небилиця О.А..pdf610,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.