Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37760
Title: Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективи
Authors: Небилиця О. А.
Keywords: маркетингові комунікації
диджиталізація
освітній процес
цифрові інструменти
бренд освітнього закладу
конкурентоспроможність
Issue Date: 2025
Citation: Небилиця О. А. Маркетингові комунікації в умовах диджиталізації освітнього процесу: виклики та перспективи / О. А. Небилиця // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. - № 3. - 2025. - С. 256-259.
Abstract: У статті досліджено роль маркетингових комунікацій в умовах диджиталізації освіти, окреслено основні виклики та перспективи їх застосування, визначено сучасні цифрові інструменти, що формують бренд та конкурентоспроможність освітніх закладів.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37760
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
к_Небилиця О.А..pdf610,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.