Статті (МЛІ) : [717] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 717
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Класифікація управлінських рішень та фактори впливу на їх якістьКозлова І. М.; Гаврилюк А. І.
2022Мотиваційні пріоритети працівників у сучасних умовахКозлова І. М.; Ковнір Н. А.
2022Особливості формування конкурентної політики в УкраїніКозлова І. М.; Лобанова Н. М.
2022Кадровий потенціал: поняття, сутність, основні характеристикиКозлова І. М.; Давидов С. І.
2022Етапи формування маркетингової діяльності на підприємствіКозлова І. М.; Харитоненко В. І.
2022Корпоративна культура як ефективний інструмент управління персоналом в кризових умовахКозлова І. М.; Орло М. Ю.
2022Формування логістичного сервісу на підприємствіМельникова К. В.; Чугаєва А. В.
2022Теоретичні аспекти креативності в управлінській діяльностіТомах В. В.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Організація інвестиційної діяльності підприємства та її складовіВелика О. Ю.; Верещака А. О.
2022Особливості формування фінансових ресурсів промислових підприємствВелика О. Ю.
2022Складові мотиваційного механізму сучасного підприємстваПасько М. І.; Шаповалова Г. В.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Problems and prospects of the development of the transport and logistics system of Ukraine in the conditions of its european integrationKolodizieva T.; Jean Samuel Kodji
2022Formation of the financial strategy of the enterprise: theoretical aspectКozlova I.; Veretennykova H.
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2022Innovation strategy of the companysSigaieva T.; Gabrielyan A.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 717