Статті (МЛІ) : [746] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 401 до 420 з 746
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Definition and evaluation of the risk factor influence on startap’s life stage marketing managementVereshchagina G. V.; Pliekhanova T. Ye.; Верещагіна Г. В.; Плєханова Т. Є.; Верещагина А. В.; Плеханова Т. Е.
2018Analysis of main directions of economic development of the enterprisePliekhanova T. Ye.; Плєханова Т. Є.; Плеханова Т. Е.
2018Методичне забезпечення оцінювання інноваційної креативності промислових підприємств за креативним та динамічним напрямамиЯстремська О. М.; Сиваш Ю. М.; Ястремская Е. Н.; Сиваш Ю. М.; Iastremska O. M.; Sivash Y. M.
2018Методический подход к отбору кандидатов в синектический коллектив для создания инновацийЯстремская Е. Н.; Сиваш Ю. Н.; Ястремська О. М.; Сиваш Ю. М.; Iastremska O. M.; Sivash Y. M.
2018Роль фінансової стратегії у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваЗаславська К. А.; Стеріна К. В.; Заславская Е. А.; Стерина Е. В.; Zaslavska K. A.; Sterina K. V.
2018Етапи моделі якості операційного менеджменту промислового підприємстваЗахаров В. А.; Zakharov V. A.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2018Ціннісна складова стратегічної мотивації людини в умовах глобалізаціїМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Методичний підхід до оцінювання якості управління логістичними бізнес-процесамиСтрокович Г. В.; Строкович Г. В.; Strokovych H. V.
2018АВС-XYZ аналіз як засіб управління асортиментною політикою підприємстваНебилиця О. А.; Різанов В. В.; Небылица Е. А.; Ризанов В. В.; Nebylitsia О. А.; Rizanov V. V.
2018Впливовість невизначеності на формування стратегії розвитку підприємстваКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2018Аналіз підприємницької діяльності в умовах інноваційної економікиТомах В. В.; Томах В. В.; Tomakh V. V.
2018Реінжиніринг трудового забезпечення, регіональної політики функціонування та розвитку ринків праціСамойленко В. В.; Самойленко В. В.; Samoilenko V. V.
2018Формування організаційного забезпечення процедури оцінки конкурентоспроможності підприємстваСамойленко В. В.; Самойленко В. В.; Samoilenko V. V.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 401 до 420 з 746