Статті (МЛІ) : [746] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 521 до 540 з 746
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Сутність та змістовна характеристика послуги як бази управлінняКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.
2017Многофункциональная подготовка персонала как фактор влияния на инвестиционную деятельность хозяйствующих субъектовПотемкин С. К.; Козлова И. Н.; Потьомкін С. К.; Козлова І. М.; Potiomkin S. K.; Kozlova I. M.
2017Особливості дивідендної політики українських корпораційВеликий Ю. М.; Велика О. Ю.; Великая Е. Ю.; Velykyi I. M.; Velyka O. Y.
2017Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.Пасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Діагностика змін у діяльності підприємств в процесі антикризового управління.Коюда В. О.; Костіна О. М.; Коюда В. А.; Костина О. Н.; Koiuda V. O.; Kostina O. M.
2017Маркетингові інформаційні системи підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koyuda V. A.
2017Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризиКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2017Діагностика та управління бізнес-процесами у контексті антикризового управління підприємством.Костіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2017Маркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємствіКір'ян О. І.; Кір'ян І. С.; Кирьян Е. И.; Кирьян И. С.; Kir'yan O. I.; Kir'yan I. S.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2017Місце інсайдерської та аутсайдерської моделей корпоративного управління в економіці України.Велика О. Ю.; Заславська К. А.; Великая Е. Ю.; Заславская Е. А.; Velyka O. Y.; Zaslavska K. A.
2017Роль маркетинга в корпоративном управленииВеликая Е. Ю.; Велика О. Ю.; Velikaya О. Y.
2017Сутність та змістовна характеристика послуги як бази управлінняКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2016Особливості транспортно-експедиційного обслуговуванняАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2017Використання логістики в рециклінгуАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємствіШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 521 до 540 з 746