Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21664| Title: | Мотивація студентів до оволодіння іноземною мовою в умовах навчальної автономії |
| Authors: | Чехратова О. А. |
| Keywords: | навчальна автономія внутрішня мотивація зовнішня мотивація інструментальна мотивація інтеграційна мотивація самомотивування студентоцентроване навчання комунікативна компетентність |
| Issue Date: | 2018 |
| Citation: | Чехратова О. А. Мотивація студентів до оволодіння іноземною мовою в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Сер. 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. праць. – Вип. 65. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2018. - С. 111-117 |
| Abstract: | В умовах навчальної автономії гостро постає питання мотивації студентів до навчання в цілому, а також до вивчення іноземної мови. У статті розглядаються види мотивації, їх взаємозалежність з розвитком навчальної автономії, а також зв’язок з вивченням іноземної мови і оволодінням комунікативною компетентністю. У роботі описуються результати дослідження, що було проведено на базі різних закладів освіти з метою визначення типу мотивації студентів до навчання, аналізуються відповіді на окремі питання дослідження. Проведена робота показала, що студенти, не залежно від закладу освіти і спеціальності, в цілому володіють внутрішньою мотивацією, яка необхідна для вивчення іноземної мови. Пропонуються шляхи залучення студентів до активної роботи, створення ситуацій успіху, зацікавлення і мотивації для сприятливих умов розвитку навчальної автономії. |
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21664 |
| Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Чехратова О. МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ.pdf | 492,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.