Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103| Назва: | Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти | 
| Автори: | Лазаренко Т. В. | 
| Теми: | іноземна мова навчання письма аргументоване письмо писемне спілкування текст-есе | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Бібліографічний опис: | Лазаренко Т. В. Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти / Т. В. Лазаренко // Інноваційна педагогіка, Вип. 9, Т. 2, Одеса: 2019. – С. 42 – 45. | 
| Короткий огляд (реферат): | Пропонується методика навчання студентів-нефілологів складання аргументованих писемних текстів. Запропонована методика базується на комунікативному підході і передбачає поетапність навчання аргументованого письма як творчої діяльності. Розроблено послідовність формування умінь письма і створено комплекс завдань на матеріалі англійської мови. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Лазаренко НАВЧАННЯ АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf | 341,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
