Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32951
Назва: Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу
Автори: Холодний Г. О.
Теми: маркетинг
інноваційний маркетинг
управління інноваційним маркетингом
особливості і протиріччя інноваційного маркетингу
традиційний і цифровий маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Холодний Г. О. Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу / Г.О. Холодний // Проблеми економіки. – 2023. № 2 (56). – С. 190-197.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута загальна характеристика, предметне середовище, сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу. Запропоновано змістовне визначення інноваційного маркетингу як сучасної концепції маркетингу, інноваційно орієнтованої маркетингової діяльності підприємства (організації) щодо постійного і безперервного удосконалення продуктів і методів, інструментів та технологій маркетингу, формування нових ринків і нових потреб з метою ефективного задоволення запитів споживачів та використання власного ресурсного потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32951
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.