Статті (БЖЦМ) : [228] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 228
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Підготовка студентів до здійснення антикризових комунікацій в сфері бізнесу та державного секторуЯресько К. В.
2019Підготовка прес-офіцерів Національної гвардії України до здійснення антикризових комунікаційЯресько К. В.
2018The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate cultureZyma O.
2018Pейтингування трудового потенціалу в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.
2018Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potentialPtashchenko O. V.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацієюПтащенко О. В.
2018Методологія мовознавства як базовий чинник його розвиткуПросяник О. П.
2018Socialization and reception of a scientific conceptProsianyk O. P.
2018Журналістські розслідування порушень морських прав України в окупованому КримуЯресько К. В.
2018Інформаційні технології в умовах розвитку міжнародного маркетингу та прискорення глобалізаціїПтащенко О. В.; Брусніцина Д. Е.
2018Transformation of the global economic space in the presentPtashchenko O. V.
2018Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотикуСтаркова Г. В.
2018Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.Чекштуріна В. М.; Зіма О. Г.
2018Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографіїЧекштуріна В. М.
2018Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуЗіма О. Г.
2018Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотикуСтаркова Г. В.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2018Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 228