Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра бізнес-журналістики і цифрових медіа
Статті (БЖЦМ) : [228]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 228
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2019
Підготовка студентів до здійснення антикризових комунікацій в сфері бізнесу та державного сектору
Яресько К. В.
2019
Підготовка прес-офіцерів Національної гвардії України до здійснення антикризових комунікацій
Яресько К. В.
2018
The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture
Zyma O.
2018
Pейтингування трудового потенціалу в умовах глобалізації
Птащенко О. В.
2018
Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potential
Ptashchenko O. V.
2018
Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів
Птащенко О. В.
;
Родіонов С. О.
;
Кущ Я. М.
2018
Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією
Птащенко О. В.
2018
Методологія мовознавства як базовий чинник його розвитку
Просяник О. П.
2018
Socialization and reception of a scientific concept
Prosianyk O. P.
2018
Журналістські розслідування порушень морських прав України в окупованому Криму
Яресько К. В.
2018
Інформаційні технології в умовах розвитку міжнародного маркетингу та прискорення глобалізації
Птащенко О. В.
;
Брусніцина Д. Е.
2018
Transformation of the global economic space in the present
Ptashchenko O. V.
2018
Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотику
Старкова Г. В.
2018
Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.
Чекштуріна В. М.
;
Зіма О. Г.
2018
Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії
Чекштуріна В. М.
2018
Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу
Зіма О. Г.
2018
Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотику
Старкова Г. В.
2018
Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві
Сорокіна Г. В.
;
Черкашина А. В.
2018
Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізації
Птащенко О. В.
2018
Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку
Птащенко О. В.
;
Кошарна В. В.
;
Станкова А. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 228
< previous
next >
Discover
Author
41
Старкова Г. В.
25
Просяник О. П.
25
Птащенко О. В.
25
Яресько К. В.
17
Зима О. Г.
15
Сорокіна Г. В.
13
Бєлікова Ю. В.
12
Афанасьєва О. М.
9
Іванова І. Б.
8
Prosianyk O. P.
.
next >
Subject
18
журналістське розслідування
14
судно
13
порт
11
театр
10
креативні індустрії
10
мова
9
ринок дозвілля
8
журналістика
8
комунікація
8
культура
.
next >
Date issued
133
2020 - 2025
95
2014 - 2019
Has File(s)
228
true