Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра бізнес-журналістики і цифрових медіа
Статті (БЖЦМ) : [224]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 224
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2017
Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів
Птащенко О. В.
;
Мірошникова Є. Д.
;
Христенко М. Ю.
2017
Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Птащенко О. В.
2017
Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона Кузнеця
Чекштуріна В. М.
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2016
Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)
Просяник О. П.
2016
Проблемність поняття і терміну langage
Просяник О. П.
2016
Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)
Просяник О. П.
2017
Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де Соссюра
Просяник О. П.
2016
Споживацька поведінка у соціокультурному аспекті
Сорокіна Г. В.
2016
Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходу
Сорокіна Г. В.
2015
Effectiveness indicators of social media marketing campaign
Byelikova Y. V.
2015
Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір
Бєлікова Ю. В.
2016
Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії
Бєлікова Ю. В.
2016
Методичні основи формування комплексу цільових програм впровадження екологічного туризму
Зима О. Г.
;
Зима О. Г.
;
Голуб М. О.
2014
Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter
Бєлікова Ю. В.
2015
Концептуальні основи управління емоціями
Бєлікова Ю. В.
2016
Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.
Бєлікова Ю. В.
2015
Гендерні особливості інтернет реклами
Бєлікова Ю. В.
2015
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Бєлікова Ю. В.
2016
Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google Forms
Бєлікова Ю. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 224
< previous
next >
Discover
Author
41
Старкова Г. В.
25
Просяник О. П.
25
Птащенко О. В.
25
Яресько К. В.
16
Зима О. Г.
15
Сорокіна Г. В.
13
Бєлікова Ю. В.
12
Афанасьєва О. М.
8
Prosianyk O. P.
8
Чекштуріна В. М.
.
next >
Subject
18
журналістське розслідування
14
судно
13
порт
11
театр
10
креативні індустрії
10
мова
9
ринок дозвілля
8
комунікація
8
культура
8
маркетинг
.
next >
Date issued
129
2020 - 2025
95
2014 - 2019
Has File(s)
224
true