Статті студентів (БЖЦМ) : [181] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 181
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликахБейгель М. Б.; Сорокіна Г. В.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2021Особливості комунікації у віртуальному середовищіСахань Д. М.
2022Особливості складання медіаплану для ІТ-школиМедведєва Ю. Є.; Кулікова К. В.
2022Ефективність негативних емоцій у рекламіРибалко К. В.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2022Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхМедведєва Ю. Є.
2022Просування nails-студії у InstagramКриворучко О. О.
2022Вплив звукових ефектів на комунікаціюШилов В.
2022Сутність інформаційної війни Росії проти УкраїниБурякова А.
2022Сучасні PR технології у виборчих кампаніяхОлексенко Я.
2022Суспільна важливість дослідження маніпулятивних технік медіаШвець Д.
2022Невербальная коммуникация в политдискурсе: построение, влияние, результатПиценко А.
2021Журналістика рішень як тенденція розвитку ЗМІШвець Д. В.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2021Інклюзія в сучасній УкраїніІвлєва О.
2021Тенденції розвитку спеціалізованих медіаГузенко М. О.
2021Гендерний аспект становлення соціальної реклами в УкраїніКлопова А. Г.
2021Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практикаСкабіна К. Д.
2021Вплив телебачення на дитячу аудиторіюЖдєд В. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 181