Статті студентів (БЖЦМ) : [166] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 166
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Інклюзія в сучасній УкраїніІвлєва О.
2021Тенденції розвитку спеціалізованих медіаГузенко М. О.
2021Гендерний аспект становлення соціальної реклами в УкраїніКлопова А. Г.
2021Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практикаСкабіна К. Д.
2021Вплив телебачення на дитячу аудиторіюЖдєд В. В.
2021Соціальні мережі як засіб зовнішньої комунікації ЗВОБаркалова Д. С.
2021Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в ІнтернетіДудченко М. О.
2021Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустріїТравкіна Я. М.
2021Умови формування рекламної стратегії телеканалуЯковенко В. М.
2021Симулякр та симуляція як способи маніпуляціїНевдачина А. С.
2021Новинний образ світу: теоретичний аспектКостенко А. Ю.
2021Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-брендуКазакова Н. В.
2021Вплив культури на медіа у західному світіВолковінська Г. В.
2021Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послугІваницька А. І.
2020Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльністьПаненко А. О.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2019Підвищення рівня конкурентноспроможності ЗВО комунікаційними засобамиЛисиченко Є. М.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 141 до 160 з 166