Статті студентів (БЖЦМ) : [166] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 161 до 166 з 166
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2019Розробка комплексних інтернет-технологій для просування ЗВОБілоножко А. О.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2020Меми як одиниця комунікації в умовах епохи постмодернуМішакова П. О.
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 161 до 166 з 166