Статті (МЕМ) : [622] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 221 до 240 з 622
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Теоретико-методичні аспекти визначення впливу глобалізаційних процесів на розвиток економіки УкраїниБестужева С. В.; Козуб В. О.
2020Measuring the consumers information skills in a digital supply chainGavkalova N. L.; Lola Y. Y.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2020Socially responsible approaches to doing international businessDzenis O. O.; Dzenis V. O.
2020Economic development of the enterprise: essence, classification, evaluation methodsPliekhanova T. Ye.
2021Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринокЧернуха Т. С.; Бунчикова Т. С.
2021Причини та наслідки конфронтації між універсальними та специфічними знаннями випускників ЗВОСтаверська Т. О.; Чернуха Т. С.
2020Comparative analyses of factors non-performing loan in Ukraine and IndiaStrokovych H. V.; Amit Kumar; Pohorelenko N.; Dzenis O. O.; Dzenis V. O.
2020Features of regional investment policyAstakhova I. E.; Astakhova E. V.; Vannikova E. E.
2020Risk assessment of projects in the process of managing innovative developmentVereshchahina H.; Pliekhanova T. Ye.
2020Теоретико-методологічний аналіз поглядів учених на визначення поняття «конкурентоспроможність»Шталь Т. В.; Шульга Д. А.; Торпуп Д. А.
2020Особливості формування вартості продуктів інформаційної індустріїПіддубна Л. І.; Піддубний І. О.
2020Ланцюг вартості як інструмент ідентифікації конкурентних переваг аутсорсингових підприємств it-галузіПіддубна Л. І.; Горобинська М. В.
2020Вплив корпоративної культури на економічну ефективність ІТ-компаніїГоробинська М. В.; Сироватська К. С.
2020Brexit: для Великобританії, ЄС і України.Резнікова Т. О.; Астахова І. Е.
2020Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємстваАстахова І. Е.; Резнікова Т. О.
2020Штучний інтелект у маркетинговій діяльностіПроскурніна Н. В.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2020Strategic Guidelines for the Improvement of Logistic Activities of Trade EnterprisesShtal T. V.; Uvarova A. I.; Proskurnina N. V.; Savytska N. L.
2020Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізаціїПроскурніна Н. В.
2020Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 221 до 240 з 622