Статті (МЕМ) : [622] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 321 до 340 з 622
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємстваБондаренко Л. М.; Ковальова А. А.
2019Організаційно-правові аспекти формування ефективної політики державної підтримки експортуБестужева С. В.
2019Теоретичні аспекти розробки стратегії ділового спілкування у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Таровітов Д. С.
2019Теоретичні аспекти цінової політики підприємств у зовнішньоекономічній сферіБестужева С. В.; Некрасов Д. Є.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2019Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламіАстахова І. Е.; Косяк Д. Б.
2019Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережахАстахова І. Е.; Бабенко Д. С.
2019Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингуАстахова І. Е.; Шевченко В. В.
2019Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваАстахова І. Е.; Земляк Р. А.
2019Особливості державного регулювання ресторанного бізнесу в УкраїніЧернишова Л. О.; Козуб В. О.; Махмудов Х. А.
2019Сутність та етапи стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваКозуб В. О.; Спасьонов Д. С.
2019Фінансування банками зовнішньоекономічної діяльності підприємствКозуб В. О.; Пліш І. М.
2019Механізм підвищення конкурентоспроможності кадрового потенціалу підприємства на міжнародному ринкуКозуб В. О.; Пасічніченко Д. І.
2019Особливості формування міжнародних конкурентних переваг на підприємствах ресторанного господарстваКозуб В. О.; Величко К. Ю.
2019Проблеми управління зовнішньою заборгованістю України: методичні аспектиКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2019Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international marketAndrosova T. V.; Kot O. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2019Напрями модернізації експортного маркетингу національних компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2018Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівліШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 321 до 340 з 622