Статті (МЕМ) : [675] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 481 до 500 з 675
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Формування інформаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваКозуб В. О.; Козуб В. А.; Kozub V. O.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Ткаленко Н. О.; Bestuzheva S. V.; Tkalenko N. O.
2018Теоретичне забезпечення розвитку митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в УкраїніКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.; Bestuzheva S. V.
2018Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємстваБестужева С. В.; Козирєва К. М.; Козырева Е. М.; Bestuzheva S. V.; Kozyreva K. M.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Prokhorova K. A.
2018Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятияАстахова И. Э.; Ковалева Ю. Ю.; Астахова І. Е.; Ковальова Ю. Ю.; Astakhova I. E.; Kovaleva Y. Y.
2018Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємствШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Кучава К. О.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2012Еколого-економічне регулювання в контексті міжнародного досвіду та проблем глобальної конкурентоспроможностіШталь Т. В.; Штангей Н. М.
2017Вибір напрямку розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства авіаційної галузіШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Хохлова А. Ю.
2018The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyShtal T. V.; Bondarenko L. M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.
2018Methods of analysis of the external environment of business activitiesShtal T. V.; Buriak M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.; Tlegen T.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2017Аналіз особливостей інформаційних логістичних систем управління міжнародною діяльністю підприємстваКлимюк А. О.; Шталь Т. В.
2013Теоретичні основи реалізації інвестиційних стратегій транснаціональних корпорацій в умовах динамізму світової економікиШталь Т. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 481 до 500 з 675